loading...
دل شکسته!!!
با سلام ...

*با سلام خدمت تمامی عزیزان*

*ممنونم از این که به سایت خودتون سری زدین*

*امیدوارم لحظات خوبی رو داشته باشین*

*موفق باشین*


آخرین ارسال های انجمن
sinderella بازدید : 51 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

 

لبــــخــنــدش  را تقسیــم کرد... 

                                     خـــنــــده اش  به من رسید..             

                        لبـــهــایـــش  به دیــــگری.. !!!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گفتم خدایا از همه دلگیرم* گفت حتی از من؟* گفتم نگران روزیم* گفت آن با من* گفتم خیلی تنهایم* گفت تنهاتر از من* *گفتم درون قلبم خالیست* گفت پرش کن از عشق من* گفتم دست نیاز دارم* گفت بگیر دست من* گفتم از تو خیلی دورم* گفت من از تو نه* گفتم آخر چگونه آرام گیرم* گفت با یاد من* گفتم با این همه مشکل چه کنم* گفت توکل به من* گفتم هیچکسی کنارم نمانده* گفت به جزمن* گفتم خدایا چرا اینقدر میگویی من* گفت چون من از تو هستم و تو از من* *********************** •*´¨`*•.¸¸.•*´ღღ -------♥ -----♥ ---♥ --♥ -♥ ♥ ♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ -------------♥ ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` -------------♥ •-----------♥ ---------♥ --------♥ -------♥ -----♥ ---♥ --♥ -♥ ♥ ♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ -------------♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه اهنگی رو دوست دارین توی وب باشه ؟
    نظرتون راجب اهنگ وب چی هسش ؟
    دوست دارید در این وبلاگ چه مطالبی قرار داده شود ؟
    نظرتون راجب سایت ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 2,023
  • بازدید کلی : 21,478
  • کدهای اختصاصی

    کد موزیک و آهنگ وبلاگ





    کد پیغام خوش آمدگویی



    ابزار پرش به بالا





    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    + افزایش اندازه متن | + کاهش اندازه متن

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین



    کد متحرک سازی عنوان وب

    آپلود عكس

    آپلود عكس

    فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز
    فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز

    دریافت کد شکل ایکون